søndag 13. januar 2013

Dagens outfit - grå utanpå


Altså. Eg samanliknar sjeldan mi eiga blogging med andre si. Eg berre skriv, eg. Om likt og ulikt (helst ulikt, kanskje?) som ramlar ned i hovudet mitt. Men eg registrerer jo at enkelte har føre seg noko som dei kallar dagens outfit. Fine damer med fine klede og fine skjerf og fine vesker og fine smil. Eg likar også å kle meg fint, og eg har sikkert hundre kjolar i skapet - men det var først i dag at tanken om eit dagens outfit-innlegg slo meg. 

Eg hadde henta inn ved og tusla rundt her i forsøk på å få fyr i kakkelomnen i dette kalde tømmerhuset frå 1881. Trakka over born og hundar som låg på golvet og pusla, i jakta på fyrstikkene og boksen med tennbrikettar. Dei vart tilslutt lokalisert på dei merkjelegaste stader, og ganske raskt brant det i omnen.

Eg retta meg opp i ryggen, smilte fornøgd og såg nedover meg sjølv. Og så tenkte eg: dette må dokumenterast. For eg får nemleg ofte hyggjelege kommentarar på at eg kler meg i fargerike kjolar og skjørt. Og mange kundar i butikken seier at dei trur eg har det veldig fargerikt heime. Og det har eg. Eg elskar fargar og hentar energi, inspirasjon og glede frå fargane rundt meg. Derfor tenkte eg at det kunne vere litt gøy å vise meg fram akkurat i dag.

Så versågod, dagens outfit frå Pur Glede-dama: lang ullunderbrok, ulltrøye, tjukkelabbar og grovstrikka ulljakke. Ganske så grå frå topp til tå. Men vit at det kun er utanpå ;)

-åse-

1 kommentar:

  1. Herligt! Er vel sånn det skal vera heima,at ein kan labba rundt i ullunderkler utan at d gjere noko :) godt når ein får fyr i omnen,og varmen byrje bre seg.
    Ha ei fin ny veka!

    SvarSlett