fredag 18. januar 2013

Definisjonen av kult?

Eg elskar rare saker. Og menneske. Men det er rare saker det skal handle om no. 


Nyleg var eg på ein loppemarknad, sjølv om eg eigentleg har gitt meg sjølv forbod mot slikt. Loppemarknadar er jo fulle av rare ting som ber pent om å få bli med meg heim. Og huset mitt er allereie fullt av rare ting. Derfor.

Likevel lot eg meg altså freiste til å stikke innom. Og fant noko eg berre måtte ha med heim; ein bjellehjort! Eit kupp til 10 kr. Kanskje hang dette i bislaget hos nokon og sa ifrå når det kom gjestar? Sjølv har eg ikkje bislag, og på ytterdøra ville den ikkje fått henge lenge før stormen reiste avgarde med den. Så eg måtte finne anna bruk for bjellehjorten. Og det måtte vere noko som både vi og hjorten ville trivast med. 

Så VIPS, no heng hjorten på veggen i spisestova og seier ifrå til småmonstera når det er mat på bordet. Han har ikkje lært seg å riste på bjella si på eiga hand enno, så eg må framleis setje den igang. Men kven veit kva som skjer om ein berre har trua og steller godt med han? 


Stolt viste eg fram hjorten til småmonstera, forklarte at dette no var vår nye middagsalarm og avslutta med "Kuuult, hæ?" Dei to yngste nikka samtykkjande medan dei hoppa opp og ned av glede. Eldstemann på 12 stod heilt i ro med armane i kors og såg halvvegs oppgitt, halvvegs medlidande på meg. "Kult? Mamma, veit du eigentleg kva kult betyr?"

Fin fredag frå Åse ;)

2 kommentarer:

  1. Hehehe, der fikk jeg meg en god latter. Ser for meg 12 åringen. Fiiin Fredda :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jess, han var eit syn - med vantru i blikket, hehehe ;)

      Slett