tirsdag 8. januar 2013

Ord om smil.


Smile though your heart is aching
Smile even though it's breaking
When there are clouds in the sky, you'll get by
If you smile through your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow
You'll see the sun come shining through 
for you

Light up your face with gladness
Hide every trace of sadness
Although a tear may be ever so near
That's the time you must keep on trying
Smile, what's the use of crying?
You'll find that life is still worthwhile
If you just smile


Dette er ein av dei vakraste tekstane eg veit om, og den høyrer til inni meg. Den er ein del av meg, og eg er ein del av den, liksom. For meg er smil noko av det finaste som fins. Smil ein får frå andre iløpet av dagen, og kjensla av at ditt eige ansikt brått smiler.

Eit smil kan skape så mykje, og det kan løyse så mykje. Det kan gi energi og glede, og det kan ta bort usikkerheit. Det kan gjere deg trygg, og det kan få deg til å føle deg akseptert. Det kan få misforståingar til å forsvinne på eit blunk, det kan bøte på sorg og smerte - og det kan bane veg for gode, nære relasjonar. 

Og om vi spinn litt vidare frå teksten over: Eit smil treng ikkje vere mindre ekte sjølv om ein innimellom må jobbe litt med å få det på plass. Akkurat det har eg faktisk tenkt mykje på, særleg i 2012 - eit år som for meg personleg har vore eit veldig utfordrande år. Og eg tenkjer at det kanskje tilogmed er meir ekte når ein hentar fram smilet utanpå alt det triste. Då må ein grave litt djupare for å finne det. Inn til kjerna. Og det ligg eit ønskje og ein vilje bak. Vilje til glede.

Måtte 2013 komme med mengder av smil til dykk alle. Enklaste måten å sikre det på, er å smile sjølv. Dei aller fleste smil utløyser nemleg smil tilbake.

Godt nyttår frå Åse!

4 kommentarer:

  1. Takk for at DU ga meg dagens første smil i form av teksten din. :-) Smilet er det fineste språket i verden!!
    Klem fra Ann Christin.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Ann Christin - og tusen takk for så fin morgonmelding! Ynskjer deg ein god dag og eit godt 2013 :)

      Slett
  2. Jeg er også veldig glad i den sangen der! Nydelig, er den.

    Og vet du hva som får meg til å smile? Når jeg ser at det har kommet et nytt innlegg i bloggen din. Da blir jeg genuint glad!

    SvarSlett
  3. Det er sant! Og bloggen din utløyser eit smil hos meg kvar gong eg kjem inn hit, tusen takk for det. :-)

    SvarSlett